hulika

Author Topic: Procreate  (Read 296 times)

Online Screamous

  • Veteran Member
  • ****
Procreate
« on: July 25, 2018, 01:36:15 PM »
just got my ipad pro (2017) 12.9'' and an apple pencil, thru research and stuff,
I first got across with adobe draw, adobe sketch and sketchbook, then I find
which is suitable for my ipad, it's called Procreate, it costs $10 I think,

I'm basically new to digital art, aside from photo editing on my ipad,
I would like to utilize it too for digital art so,

any advise is very  much welcome  :wave:


Masters are once an apprentice

Online robinonibor

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Procreate
« Reply #1 on: July 25, 2018, 01:56:25 PM »
hmm how about Adobe Photoshop Sketch? as far as I know it's free
try mo muna yon then if it doesn't suit your needs get that procreate app

my bad reading habit.. kala ko Prostate yung title  :lol:

Offline marzi

  • Ang Na Ang Na!
  • Philmusicus Supremus
  • ******
Re: Procreate
« Reply #2 on: July 25, 2018, 02:06:37 PM »
dammit. i thought this has references to pr0n!
I turn myself into a monster to fight against the monsters of the world.

Earth Crisis - Nemesis

Online Screamous

  • Veteran Member
  • ****
Re: Procreate
« Reply #3 on: July 25, 2018, 04:09:33 PM »
hmm how about Adobe Photoshop Sketch? as far as I know it's free
try mo muna yon then if it doesn't suit your needs get that procreate app

my bad reading habit.. kala ko Prostate yung title  :lol:

I do have adobe sketch, tbh may similarities. pero bago ako nagka procreate, mas madalas ko gnagamit yung sketchbook,
to each his own, siguro gawa ng uniformity? since apple exclusive yung procreate kaya kinuha ko nadin and I would stick to it,
sinimulan ko ng basahin yung 300+ pages na manual, though may bagong update sila which is 4.1, so i'm yet to learn everything,
exploration pa ng kung ano ano hehe.,

haha yeah I do read that too before when i'm trying to look for "best digital art drawing app" I read Prostate too sa procreate haha
Masters are once an apprentice

Online dullFingers

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Procreate
« Reply #4 on: July 29, 2018, 02:57:04 PM »
dammit. i thought this has references to pr0n!

Haha ako din. I was expecting something else :-D


Offline marzi

  • Ang Na Ang Na!
  • Philmusicus Supremus
  • ******
Re: Procreate
« Reply #5 on: July 30, 2018, 07:32:48 AM »
Haha ako din. I was expecting something else :-D

i was expecting legit swingers club na may social network at publicly listed.
I turn myself into a monster to fight against the monsters of the world.

Earth Crisis - Nemesis

Online Sardonyx

  • Veteran Member
  • ****
Re: Procreate
« Reply #6 on: August 01, 2018, 08:39:10 PM »
^ akala ko naman biology, the female and male reproductive system, hence the pro-Create title ng thread.
Molṑn labé

Offline mozart123

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Procreate
« Reply #7 on: August 02, 2018, 09:34:35 AM »
i was expecting legit swingers club na may social network at publicly listed.

alam ko dati me nakita ako swingers group sa fb.
check out my new page:Condo for sale Luzon.

Online robinonibor

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Procreate
« Reply #8 on: August 02, 2018, 11:26:42 AM »
alam ko dati me nakita ako swingers group sa fb.

sumali ka?

Offline marzi

  • Ang Na Ang Na!
  • Philmusicus Supremus
  • ******
Re: Procreate
« Reply #9 on: August 02, 2018, 01:02:04 PM »
paano tanong pag magyaya ka ng EB nito?

"who wants to ProCreate? meet tayo starbucks Ayala tomorrow. bring your stuff!"

pagdating mo dun, puro kayo lalake.
I turn myself into a monster to fight against the monsters of the world.

Earth Crisis - Nemesis


Offline marzi

  • Ang Na Ang Na!
  • Philmusicus Supremus
  • ******
I turn myself into a monster to fight against the monsters of the world.

Earth Crisis - Nemesis

Online robinonibor

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Procreate
« Reply #12 on: August 06, 2018, 08:02:00 AM »
this thread is now officially derailed. congratulations!  :lol:

went better anyways.  :lol:
ma aasahan tlga si mozart sa ganitong klase ng bagay