hulika

Author Topic: Your Own WEBCAM/VIDEOCAM shots guitar piece.  (Read 238924 times)

Offline bryanarzaga

  • Philmusicus Supremus
  • ******
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #625 on: April 11, 2009, 06:57:20 AM »
yup.

too bad you don't like it  :-(

maybe others can appreciate

dont take it the wrong way,this song is vocal oriented, so i wanted to hear the vocals

Offline tam_guitar

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #626 on: April 11, 2009, 07:09:14 AM »
dont take it the wrong way,this song is vocal oriented, so i wanted to hear the vocals

everybody knows that. that is why i posted it.

it's a shame you did not like the quality.

that's why I said, "maybe others can appreciate"

I hope I have a better video quality  :-(
There is no tone. There is only music.

Offline bryanarzaga

  • Philmusicus Supremus
  • ******
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #627 on: April 11, 2009, 07:14:46 AM »
everybody knows that. that is why i posted it.

it's a shame you did not like the quality.

that's why I said, "maybe others can appreciate"

I hope I have a better video quality  :-(

i think its more where the cam was situated during the gig, more power to your band BTW  :-)

Offline tam_guitar

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #628 on: April 11, 2009, 07:33:13 AM »
i think its more where the cam was situated during the gig, more power to your band BTW  :-)

all the videos are like that. i think its time to get a better camera.

you have a wicked 3120TW btw

i wish i have one!
There is no tone. There is only music.

Offline bryanarzaga

  • Philmusicus Supremus
  • ******
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #629 on: April 11, 2009, 07:49:46 AM »
all the videos are like that. i think its time to get a better camera.

you have a wicked 3120TW btw

i wish i have one!

i think i saw a vid of yours a guy singing like a battle of the bands or something i can hear the vox on that.

lol 3120, just look around here http://jcustom.web.fc2.com/

currently looking for these: http://jcustom.web.fc2.com/prestige/rg2680m.htm


Offline ponky26

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #630 on: April 13, 2009, 06:32:44 AM »

really love this piece. I was inspired by Maestro Perf's version using his 10-string.
Still need to practice more daming sabit hahaha.  :-D
« Last Edit: April 13, 2009, 06:34:36 AM by ponky26 »

Offline thr3ten

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #631 on: April 13, 2009, 06:44:30 AM »

really love this piece. I was inspired by Maestro Perf's version using his 10-string.
Still need to practice more daming sabit hahaha.  :-D


sarap sa tenga  :-)  pretty good work bud!
Pulling Teeth!

Offline riffmeister

  • Senior Member
  • ***
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #632 on: April 13, 2009, 07:17:54 AM »
Lame attempts, just started trying to play the blues a few months ago  :-D

BB King - The Thrill Is Gone jam:

SRV - Little Wing jam:

My band plays metal though  :roll:


Offline arkeetar

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #633 on: April 14, 2009, 10:24:39 AM »
hehe dahil gusto ko lang mag post ng links
dahil ito ang tunog ko nung naka-multifx pa ko
dahil tugtugan lang... at hindi kami gumagawa ng line up  :lol:
dahil hindi kami magaling... mahilig lang   :-D

-dahil ito lang video namin ng song, hindi pa buo  :-D

-dahil pag nag request ng oldies, ito unang pumapasok sa isip namin  :lol:

-kasi yung isang drummer namin ang kumakanta  :lol:

thanks - Arkeetar  :lol:

« Last Edit: April 14, 2009, 10:31:50 AM by arkeetar »

Offline ponky26

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #634 on: April 15, 2009, 01:24:20 PM »
sarap sa tenga  :-)  pretty good work bud!

naku puro sabit sabit yan hehe. thanks  :-D

heres another ambitious attempt.  :-D


Offline angeloesteban14

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #635 on: April 17, 2009, 10:53:04 PM »
Enter Sandman (guitar cover) - Metallica


Offline rapunzel

  • Netizen Level
  • **
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #636 on: April 18, 2009, 07:43:42 AM »
NO MORE TEARS (cover)

feature=channel_page
My Pedalboard Demo -->
feature=channel_page

Offline tweenty-seven

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #637 on: April 18, 2009, 04:13:13 PM »
NO MORE TEARS (cover)

feature=channel_page

na uuso na ata ang naka terrorist look na guitarist .. :lol:

galing! ayos yun ah

hehe
numeroh_unoh, mondemonle, deathbymistake, iandomld, shodawmoon, pentagramX, gitardy, vincejezzrell, bossingboss, crypt, haxo55, luk3, xboughtbybloodx, bimbo, gunslinger13, lisza12,marshidalgo, pinkybrief, onji, palmuteboi, dime001, master_jeremiah

Offline thr3ten

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #638 on: April 18, 2009, 10:21:11 PM »
another one of my failed attempts  :-D

feature=channel_page
Pulling Teeth!

Offline rapunzel

  • Netizen Level
  • **
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #639 on: April 19, 2009, 07:18:42 AM »
na uuso na ata ang naka terrorist look na guitarist .. :lol:

galing! ayos yun ah

hehe

pansin ko parang holdaper pa :evil:
My Pedalboard Demo -->
feature=channel_page

Offline rapunzel

  • Netizen Level
  • **
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #640 on: April 19, 2009, 09:38:58 AM »
my crazy train BY OZZY (cover)

feature=channel_page

please comment..

thanks!
My Pedalboard Demo -->
feature=channel_page

Offline bluenote

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #641 on: April 20, 2009, 05:54:23 PM »
Jammin with Kettle Mata....

« Last Edit: April 21, 2009, 05:22:56 AM by bluenote »

The dragon has put out my fire.

Offline abstract

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #642 on: April 21, 2009, 12:30:39 AM »

Offline rapunzel

  • Netizen Level
  • **
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #643 on: April 21, 2009, 06:04:18 AM »
farewell ballad (1st take)

feature=channel_page
My Pedalboard Demo -->
feature=channel_page

Offline jem..

  • Senior Member
  • ***
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #644 on: April 24, 2009, 05:02:28 PM »
howdy partna!!!

feature=channel_page

feature=channel_page

confessions solo

feature=channel_page

Offline lawrence

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #645 on: April 26, 2009, 11:12:00 PM »
howdy partna!!!

feature=channel_page

feature=channel_page

confessions solo

feature=channel_page

lupet jem! grabe! galing mo!

Offline thr3ten

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #646 on: April 30, 2009, 12:06:14 AM »

the above is a miserable attempt at one of the most popular vids on youtube.   :-)
Pulling Teeth!

Offline arjhay

  • Veteran Member
  • ****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #647 on: May 01, 2009, 12:36:27 PM »
howdy partna!!!

feature=channel_page

feature=channel_page

confessions solo

feature=channel_page

sir jem galing mo!hehe kailan labas album ng sense of sound?hehe
www.soundcloud.com/arvinamurao

If the music is too loud, you're too old...

Offline el dorko

  • Forum Fanatic
  • ****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #648 on: May 01, 2009, 03:07:15 PM »
I give you... the metal  :evil:


 :-P
www.youtube.com/jebspogi<br />www.soundclick.com/jebs<br />www.facebook.com/ginilingfestival<br /

Offline arkeetar

  • Philmusicus Addictus
  • *****
Re: Your Own YOUTUBE guitar piece.
« Reply #649 on: May 01, 2009, 04:55:44 PM »
Manilabus!  :lol:

Yzkyabitch

crappy take! well... might as well post it, parang practice lang bai :lol:
« Last Edit: May 01, 2009, 05:32:08 PM by arkeetar »